HTML

Legacy

A blog a Wizards of the Coast Magic: the Gathering kártyajátékának szerintem legizgalmasabb formátumába kalauzolja az olvasót. Az oldalon egy magyar Legacy játékos osztja meg tapasztalatait, élményeit az érdeklődőkkel.

Friss topikok

Címkék

Legacy verseny Bécsben

2013.12.03. 13:25 ubcontrol

A standard GP side eventjeként december elsején hét fordulós Legacy bajnokságot tartottak 65 résztvevővel. Európa közepén könnyű összegyűlni a formátum kedvelőinek, ezért jó hangulatú, színvonalas verseny volt a vasárnapi. Én természetesen a Miracles deckemmel mentem, de most a Legacy Liga legutóbbi fordulóján elszenvedett sok döntetlenem miatt inkább a Rest in Peace-Helm of Obedience kombóra építő változatát raktam össze a paklinak vörös splash nélkül Back to Basicsszel fűszerezve.

Counterbalance.jpg

Egy öt éve legacyzó franciával sorsoltak össze, aki már több GP-n is indult (Strasbourg, Amsterdam). Jundot játszott. Jó érzés volt ilyen ellenféllel szembekerülni. Tényleg kíváncsi voltam mit tudok. Érdekes momentum volt, amikor elhúztam fúrót miután kijelölte a támadóit, Entreat the Angels miracle trigger a stacken, fetchelek a második fehér forrásért, mire ő bírót hív, hogy nem tudom így kikasztolni. Valami kezdő bíró lehetett, mert ő is egyetértett, mire mondom neki, hogy mindig így szoktuk. (Erről az EDH liga fejlécében szereplő beírás jutott eszembe: „A First strike így sokkal durvább, mint ahogy mi játszottuk.") Szóval kicsit tartottam tőle, hogy REL szabályokkal ezt valamiért nem lehet. A mellettem lévő játékos mondta a bírónak, hogy ez így oké. Ő hívott egy komolyabb bírót, aki természetesen nekem adott igazat. Ezt a játékot simán megnyertem, aztán a következőt is. Zseniális discard ellen az Enlightened Tutor. Thoughtseizre reakcióban pakli tetejére keresem a nekem kellő lapot, aztán dobasson valami felesleges kártyát, ha még egyáltalán marad valami a kezemben. Szóval, ha valaki rég óta kártyázik, az nem azt jelenti, hogy jól játszik.

A második játékban egy meghatározó Legacy Miracles bloggerrel kerültem össze, akit névről ismertem. Mondtam is neki, legalább én tudom a deck listádat :) Persze 2-0-ra megvert, de legalább jót beszélgettünk és a nap folyamán kérdezgettem tőle pár deck tech dolgot. A srác végül a második lett, majd versenyen kívül kihívta a győztest (RUG Delver) és 2-0-ra megverte.

A harmadik játékban megint egy gyengébb játékossal kerültem össze. Fél óra alatt 2-0-ra nyertem.

A negyedikben egy Storm ellen elvesztettem az elsőt, mert megálltam két földön. A másodikat megnyertem. A harmadikban hibáztam egy nagyot, így Ad Nauseummal lement két életbe mire felhúzta a szükséges LED-et és nyert. Itt a kör elején kasztolt Silencet Flusterstormoltam, pedig Forceolni kellett volna.

Játszottam még UR Delverrel, Dark Depths kombóval, amiktől szoros játékokban kikaptam 2-1-re. A Delveres jó játékos volt, top deck Engineered Explosivessal nyert, miután nekem lent volt a Counterbalance, a Rip és az Enegy Field is. A Dark Depthses sokat gondolkodott triviális helyzetekben is és borzasztó lassan játszott, de én túl hígat húztam.

Végül egy BGW-tal döntetlent játszottam, ám versenyen kívül befejeztük és megnyertem. Ez már tényleg fun game volt. A Venserem megbouncolt egy Invigorateokkal harminc valahányasra felhizlalt Kavut.

Szóval a középmezőnyben végeztem. Ez olyan szempontból reális, hogy találkoztam lényegesen jobb és kevésbé jó játékosokkal is, tehát helyem van a nemzetközi Legacy mezőnyben. Egy 5-2 benne volt a paklimban, a földek hiánya és a hibák miatt nem lett ennyi a vége. Látom, min kell még javítanom, és a fejlődés lehetősége is adott. Összességében jobban érzetem magamat a side eventen, mint a tényleges GP fő eseményen.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mtglegacy.blog.hu/api/trackback/id/tr345673294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása